arhiv objav

Izbor učbenikov, delovnih zvezkov ter ostalih gradiv za šolsko leto 2024/25

MATIČNA ŠOLA OŠPG IZBOR 2024/25Prenos OŠPG IZBOR 2024/25Prenos PODRUŽNICA ČRNI VRH OŠ Črni Vrh IZBOR 2024/25Prenos OŠ Črni Vrh IZBOR...

Vabilo k branju

DAN BREZ ŠOLSKIH TORBPrenos Intervju z Markom JankovcemPrenos Polhograjski osnovnošolci znova uspešni na atletskem tekmovanjuPrenos RASTEM S KNJIGOPrenos Zelena šola...

Rezultati letošnjega ENOART natečaja z naslovom ROŽE

Veseli smo, da vas lahko obvestimo, da smo na natečaju dosegli odlične rezultate. Vsi naši prispevki so bili polni ustvarjalnosti...

Obvestilo: Šola v naravi – 5. razred

Datum: 7. 6. 2024 Spoštovani starši! V tednu od 17. 6. 2024 do 21. 6. 2024 bo za petošolce potekala...

Vabilo na premiero animiranih filmov

Ekskurzija z IP Okoljska vzgoja

Kaj imajo skupnega fosili, trbiška breča, voda, rake, čevlji, kose in npr. tekstil? V soboto, 8. 6. 2024, smo se...

Vabilo na roditeljski sestanek za 1. razred za 2024/25

Datum: 16. 5. 2024 Št. del.: 6029-1/2024/1 VABILO na RODITELJSKI SESTANEK ZA 1. RAZRED za šol. leto 2024/25 Spoštovani starši...

OBVESTILO O VPISU V GLASBENO ŠOLO

OBVESTILO Obveščamo vas, da bo vpis v Glasbeno šolo Emil Adamič za šolsko leto 2024-2025 potekal  v petek 17. maja...

JAVNI RAZPIS ZA DODELJEVANJE SOCIALNIH POMOČI V OBČINI DOBROVA – POLHOV GRADEC V LETU 2024

Spoštovani starši! V imenu občine Dobrova-Polhov Gradec vas obveščam, da je na spletni strani občine Dobrova-Polhov Gradec objavljen JAVNI RAZPIS...

Prednostni vrstni red in čakalni seznam za vpis otrok v vrtec za šolsko leto 2024/25

Spoštovani, objavljamo prednostni vrstni red in čakalni seznam otrok za vpis v vrtec za šolsko leto 2024/25 Prednostni vrstni red...

SPOMLADANSKA ZBIRALNA AKCIJA STAREGA PAPIRJA 2024

spomladanska-ZBIRALNA-AKCIJA-STAREGA-PAPIRJA-april_obvestilo_2024Prenos Pomladna-ZBIRALNA-AKCIJA-STAREGA-PAPIRJA-2024_seznamPrenos

ZAKLJUČEK BRALNE ZNAČKE NA OŠ POLHOV GRADEC

Če vse leto bereš – poleg obveznega branja še za bralno značko – se prileže, da ob zaključku bralne sezone...

Zlati bralci v Benetkah

Danes smo se 4 učenci, ki smo vseh 9 let šolanja opravljali bralno značko, v spremstvu knjižničarke odpravili na zaslužen...

KULTURNI DAN – OBISK KULTURNE USTANOVE (4. in 5. RAZREDI)

Spoštovani starši! V torek, 9. 4. 2024, bodo imeli učenci 4. in 5. razredov naše matične šole in obeh podružnic...

KULTURNI DAN – OBISK KULTURNE USTANOVE (1., 2. in 3. RAZREDI)

Spoštovani starši! V sredo, 10. 4. 2024, bodo imeli učenci 1., 2. in 3. razredov naše matične šole in obeh...

Naravoslovni tabor v naravi za učence 2. razreda – CŠOD Lipa (3. dan)

Dočakali smo odhod domov. Kljub temu, da se imamo odlično, je dom le dom. Pridemo danes domov, ne bomo podaljšali....

Naravoslovni tabor v naravi za učence 2. razreda- CŠOD Lipa (2.dan)

Pozdrave pošiljamo iz sončnih Črmošnjic! Včeraj smo po nočnem pohodu z lučkami odšli spat. Noč je minila mirno. Vse do...

Naravoslovni tabor v naravi za učence 2. razreda- CŠOD Lipa (1.dan)

Pošiljamo sončne pozdrave s tabora! Kljub temu, da zaradi ovinkov naši trebuščki poti niso najbolje prenašali, smo srečno prispeli na...

Vabilo na prireditev ob materinskem dnevu, 27.3. 2024

Uspehi na Rogli

V sredo, 6. marca, so se predstavniki naše šole udeležili šolskega državnega prvenstva v alpskem smučanju, ter deskanju na Rogli....

Vpis otrok v vrtce na območju Občine Dobrova-Polhov Gradec za 2024/25

Občina Dobrova - Polhov Gradec obvešča o vpisu predšolskih otrok v javne vrtce za šolsko leto 2024/25 Vpis bo potekal v...

Aktivnosti Zelene šole

Zelena šola - aktivnostiPrenos

OPB ima talent

VABILO OBP 23-24Prenos

Spremembe cen programov vrtca v Občini Dobrova-Polhov Gradec

Spoštovani starši, obveščamo Vas, da je občinski svet Občine Dobrova – Polhov Gradec na svoji 7. redni seji, ki je...

Obvestilo ŠD Drsanje

Spoštovani starši! V času od 15. 1. 2024 do 19. 1. 2024, se bodo za učence razredne stopnje izvajali zimski...

VOŠČILO 2024

Obvestilo

Spoštovani starši! Obveščamo vas, da v predprazničnem času pri učencih zaznavamo povečano zanimanje za pirotehnična sredstva. V skrbi za varnost...

Zgibanka šolskega sklada

Spoštovani starši, vabimo vas, da tudi v letošnjem šolskem letu s svojim prispevkom prispevate v šolski sklad. Na spodnji povezavi...

Tradicionalni slovenski zajtrk

Tradicionalni slovenski zajtrk smo izvedli v šoli in vrtcu v petek,  17. 11. 2023. V okviru omenjenega projekta  želimo spodbuditi...

POSTANI DONAVSKI UMETNIK

Brina Tuulikki Brulc Sterle in Lara Jankovec, iz 7.a razreda sta na natečaju Postani donavski umetnik osvojili 3. mesto! Brina...

Srečanje najmlajših filmskih video ustvarjalcev Slovenije

Naši učenci in učenke, ki so se v lanskem šolskem letu udeležili delavnic v okviru KOKOŠI, so za svoje delo...

Film “Evolucija telefonov”

Vabimo vas k ogledu filma Evolucija telefonov, ki so ga posneli naši učenci lani v okviru KOKOŠ-i (delavnice filmske animacije)....

ZBIRALNA AKCIJA PAPIRJA

Spoštovani starši. Obveščava vas, da bo letošnje šolsko leto ZBIRALNA AKCIJA PAPIRJA samo v pomladnem času (april/ maj). Tako, da...

Na 899 mnv z roko v roki

Grmada, tako domača, tako blizu, pa vendar tudi daleč. Če se je potrebno iz šole odpraviti na vrh in priti...

NACIONALNI MESEC SKUPNEGA BRANJA

Naša šola sodeluje v projektu Nacionalni mesec skupnega branja, ki poteka od 8. 9. do 8. 10. 2023. V tem...

POHOD NA SNEŽNIK

V sredo, 27. 9. 2023, so imeli učenci 9.a in 9.b organiziran športni dan – planinski pohod na Snežnik. Z...

Razpis za financiranje oskrbnine v vrtcu

Spoštovani! Z veseljem vas obveščamo, da bomo tudi letos izvedli razpis za financiranje oskrbnine za vrtec. Lanski izjemno pozitivni odzivi...

ŠVN 8. razred – CŠOD Štrk, 5. dan

Danes smo se že zgodaj peš odpravili na Ptuj. Privoščil smo si nekaj poučnih trenutkov s slovenskim boksarskim šampionom Dejanom...

ŠVN 8. razred – CŠOD Štrk, 4. dan

Danes smo se spet zbudili v krasno jutro na Ptujskem polju. Dopoldne je druga skupina končno dočakala zmajeve čolne in...