arhiv objav

Vabilo k ogledu predstave SOVICA OKA

Učenci POŠ Črni Vrh vam s Sovico Oko želijo prijetnih doživetij polne počitnice! Srečno! https://video.arnes.si/watch/ryn2lgjrm47c

IZBOR GRADIVA ZA ŠOLSKO LETO 2022/23

Pred vami so seznami gradiv in potrebščin, ki jih učenci za posamezni razred potrebujejo v prihajajočem šolskem letu. Za nakup delovnih...

Ekskurzija v Prekmurje

V soboto,11. 6. 2022, smo se z geografskim krožkom odpravili proti severovzhodu, v Prekmurje. Obiskali smo: romsko vas Kamenci, kjer...

Fotopozdravi s tabora 2. razreda v Črmošnjicah- zadnji dan

Včerajšnji dan smo zaključili s posebno predstavo: VSAKA SOBA SE PREDSTAVI. Po predstavi smo tudi zaplesali. Po mirni noči smo...

Devetošolci na zaključnem izletu

Bliža se konec šolskega leta, s tem pa tudi naše slovo od šole. Da se še zadnjič podružimo in poveselimo,...

PLANINSKI TABOR 2022

Učenci planinskega krožka OŠ Polhov Gradec smo od 3. do 5. junija odšli na planinski tabor, ki je potekal v...

Fotopozdravi s tabora 2. razreda v Črmošnjicah- 2. DAN

Po sprehodu in klepetanju smo končno zaspali in se zbudili zgodaj zjutraj. Imeli smo srečo, saj kljub slabi vremenski napovedi,...

Fotopozdravi s tabora 2. razreda v Črmošnjicah

Prispeli smo na dolgo pričakovan tabor. Dežne kaplje so nas pozdravile, nato pa je posijalo sonce. Dan je bil zelen...

ŠD- IGRE Z ŽOGO

Obvestilo Športni dan: Igre z žogo, 7. 6. 2022   ODBOJKA LUKNJE MED DVEMA OGNJEMA KOŠARKA NOGOMET 7.30 –7.50  ...

In hearts with Ukraine

Začelo se je z besedami. Mika s Finske, Oleksii iz Ukrajine in Darinka iz Slovenije so povezali šole in jih združili...

iEARN: Beremo z mačkom Murijem

iEARN: Beremo z mačkom Murijem Vsi učenci POŠ Šentjošt smo letos že četrto leto sodelovali v mednarodnem projektu, Beremo z...

Potepanja zgodovinskega krožka

V soboto, 21. maja 2022, smo se z zgodovinskim krožkom odpravili na avstrijsko Koroško po poteh stare slovanske države Karantanije....

Roditeljski sestanek za 1. razred

Datum: 18. 5. 2022Št. delovodnika:  60301-1/2022/20 Vabilo na roditeljski sestanek Spoštovani starši bodočih prvošolcev! Vabimo vas na roditeljski sestanek, ki ...

Foto pozdravi s srečanja Erasmus+ na Hrvaškem V

Zadnji dan je prišel s svetlobno hitrostjo. Zjutraj smo se poslovili od prijaznega hotelskega osebja in pomahali Krku.  Po dveh...

Foto pozdravi s srečanja Erasmus+ na Hrvaškem IV

4. DAN, 19. 5. 2022 Današnji dan smo sproščeno začeli z zajtrkom. Sedaj nam je Krk že povsem poznan,  zato...

Foto pozdravi s srečanja Erasmus+ na Hrvaškem III

3. DAN, 18. 5. 2022 Danes zjutraj smo vstali malo bolj zgodaj,  ker nas je čakala dolga vožnja do Narodnega...

Foto pozdravi s srečanje Erasmus+ na Hrvaškem II.

2. DAN, 17. 5, 2022 Dopoldne smo se odpravili na izlet proti severnem delu otoka Krka. Pri kraju Omišalj se...

Foto pozdravi s srečanja Erasmus+ na Hrvaškem

DAN, 16. 5. 2022 V nedeljo smo se vznemirjeni izpred šole odpravili novim dogodivščinam naproti.  Tokrat so na vrsti naši...

ŠPORTNI DAN – PLANINSKI POHOD NA RATITOVEC

V torek, 17. 5. 2022, bo organiziran športni dan za učence in učenke 8. a in 8. b razreda. Učenci...

Kulturni dan 1. – 5. razred OŠ Polhov Gradec

Učenci bodo po dveh letih končno obiskali kulturno ustanovo. Ogledali si bomo izvirno slovensko glasbeno predstavo za otroke IZ TREBUHA...

SPOMLADANSKA ZBIRALNA AKCIJA STAREGA PAPIRJA IN ZAMAŠKOV 2022

Spoštovani učenci in starši! V mesecu maju bo na OŠ Polhov Gradec potekala ZBIRALNA AKCIJA STAREGA ODPADNEGA PAPIRJA in ZAMAŠKOV....

TEKMOVANJE LOGIČNA POŠAST

Tekmovanje LOGIČNA POŠAST bo v četrtek, 5. 5. 2022. Učenci od 3. do 9. razreda pričnejo s tekmovanjem ob 10.15...

Javni razpis za dodeljevanje socialne pomoči v občini Dobrova – Polhov Gradec v letu 2022

Spoštovani starši! V imenu občine Dobrova - Polhov Gradec vas obveščamo o objavljanjem JAVNEM RAZPISU ZA DODELJEVANJE SOCIALNIH POMOČI V...

Koledar NPZ

Dan Datum Predmet Razred sreda 4. 5. 2022 SLOVENŠČINA 6. in  9. razred petek 6. 5. 2022 MATEMATIKA 6. in...

Prednostni vrstni red in čakalni seznam za šol. leto 2022/23

Prednostni vrstni red in čakalni seznam za šolsko leto 2022-23Download

Tekmovanje Logična pošast

Šolsko tekmovanje LOGIČNA POŠAST je prestavljeno na četrtek 5. 5. 2022. Zadnji dan za prijavo učencev na šolsko tekmovanje je...

Prijava na izbirne predmete v šolskem letu 2022/23

Spoštovani starši, na šoli že tečejo priprave na novo šolsko leto. Podrobnejše predstavitve izbirnih predmetov najdete na spletni strani šole:...

Plavalna šola v naravi Zreče 2022- obvestilo

obvestilo-pred-odhodom-staršiDownload

Vabilo na razstavo ob 100. obletnici rojstva Ele Peroci

Vabilo materinski dan

Vabljeni k ogledu prireditve ob materinskem dnevu! OŠ Polhov Gradec (matična šola): https://video.arnes.si/watch/glxnfjs7w5y8 POŠ Šentjošt: https://video.arnes.si/watch/948kqq18mdt7 POŠ Črni Vrh: https://video.arnes.si/watch/gqjjpftkgr1d...

Fotopozdravi s srečanja Erasmus+ na Portugalskem V.

Zadnji, peti dan smo se poslovili od gostiteljev in pot nas je vodila v Porto. Obiskali smo prečudovit vrt s...

Fotopozdravi s srečanja Erasmus+ na Portugalskem IV.

Četrti dan našega obiska smo preživeli v eno uro oddaljenem mestu Bragança. Obiskali smo Instituto Politécnico de Bragança. Tu so...

Fotopozdravi s srečanja Erasmus+ na Portugalskem III.

Sredo smo pričeli s predstavitvami sodelujočih držav Slovenije, Hrvaške, Romunije, Poljske in Portugalske. Učenci so dopoldan zaključili z izdelavo stenske...

Fotopozdravi s srečanja Erasmus+ na Portugalskem II.

Drugi dan našega obiska nas je pot najprej vodila v uro in pol oddaljeno univerzitetno mesto Vila Real, kjer smo...

Sprejem pri predsedniku države

V ponedeljek, 14. marca 2022, se je naš učitelj Simon Purger z učenci - predstavniki razredov, udeležil sprejema pri predsedniku...

7 receptov za vzgojo srečnih in uspešnih otrok

Spoštovani starši! Marko Juhant,  avtor  7 receptov za vzgojo srečnih in uspešnih otrok, vam s svojimi nasveti  pomaga pri vzgoji...

Kaj lahko naredim, da mi bo

Kaj lahko naredim, da mi bo lažje? Priročnik za mladostnice in mladostnike To sem jaz in spletne svetovalnice www.tosemjaz.net. V...

Fotopozdravi s srečanja Erasmus+ na Portugalskem I.

Po včerajšnjem prihodu v Alfândega da Fé so učence sprejele portugalske družine in skupaj so preživeli spoznavno popoldne in večer....

OBVESTILO O NAPOVEDANI STAVKI

Polhov Gradec, 4. 3. 2022 OBVESTILO O NAPOVEDANI STAVKI Spoštovani starši! Ker je Sindikat vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije...

Obvestilo plavalni tečaj

Polhov Gradec, 28. 2. 2022 OBVESTILO Spoštovani starši!             V okviru plavalnega opismenjevanja bomo tudi letos za naše učence 1. in...